الگوریتم جایگزینی صفحه FIFO در سی پلاس پلاس ++C

20,000 تومان

جایگزینی صفحه یا Page Replacement در سیستم‌عاملی که از تکنیک صفحه‌بندی برای مدیریت حافظه مجازی استفاده می‌کند، الگوریتم‌های جایگزینی صفحه تصمیم می‌گیرند که کدام صفحه باید از حافظه اصلی خارج شده و در دیسک نوشته شود تا فضا برای اختصاص دادن صفحه جدید محیا شود. الگوریتم جایگزینی صفحه FIFO که مخفف First Input First Output می باشد یکی از ساده ترین الگوریتم های جایگزینی صفحه است.

الگوریتم جایگزینی صفحه LRU در سی پلاس پلاس ++C

20,000 تومان

جایگزینی صفحه یا Page Replacement در سیستم‌عاملی که از تکنیک صفحه‌بندی برای مدیریت حافظه مجازی استفاده می‌کند، الگوریتم‌های جایگزینی صفحه تصمیم می‌گیرند که کدام صفحه باید از حافظه اصلی خارج شده و در دیسک نوشته شود. الگوریتم جایگزینی صفحه LRU که مخفف Least Recently Used  یعنی اخیراً کمتر استفاده شده می باشد یکی از مهم ترین الگوریتم های جایگزینی صفحه است.

الگوریتم زمانبندی SRT در ++C سی پلاس پلاس

18,000 تومان

زمانبندی SRT یا Shortest Remaining Time همان کوتاهترین زمان باقیمانده است و شبیه زمانبندی SJF یا Short Job First می باشد ولی زمانبندی SRT از نوع غیر انحصاری است. البته در برخی مراجع از این الگوریتم با نام SRTF یعنی Shortest Remaining Time First نیز یاد می شود. در زمانبندی SRT پردازشی که احتیاج به کمترین زمان جهت تکمیل خود دارد در مرحله اول اجرا می شود.

الگوریتم کروسکال (Kruskal) در سی پلاس پلاس ++C

18,000 تومان

الگوریتم کروسکال یک روش حریصانه Heuristic در علوم کامپیوتر می باشد. از این الگوریتم برای حل مسئله درخت پوشا کمینه استفاده می شود. درخت پوشای کمینه یا همان مینیمم که به اصطلاح (MST (Minimum Spanning Tree  نیز گفته می شود درختی است که در آن مجموع وزن لبه به حداقل برسد و تمامی گره ها یا راس ها شامل شود.

برنامه الگوریتم Best Fit در ++C سی پلاس پلاس

18,000 تومان

این برنامه با نرم افزار Microsoft Visual ++C در محیط ویژوال استادیو نوشته شده است. الگوریتم Best Fit یکی از الگوریتم های مدیریت حافظه و الگوریتم های تخصیص حافظه می باشد و روش ساده ای برای تخصیص فرآیندها یا پردازه ها در حافظه دارد. این برنامه مناسب برای دانشجویان و محققان در زمینه کامپیوتر و مبحث سیستم عامل می باشد.

برنامه الگوریتم First Fit در ++C سی پلاس پلاس

18,000 تومان

این برنامه با نرم افزار Microsoft Visual ++C در محیط ویژوال استادیو نوشته شده است. الگوریتم First Fit یکی از  الگوریتم های مدیریت حافظه و الگوریتم های تخصیص حافظه می باشد و روش ساده ای برای تخصیص فرآیندها یا پردازه ها در حافظه دارد. این برنامه مناسب برای دانشجویان و محققان در زمینه کامپیوتر و مبحث سیستم عامل می باشد.

برنامه الگوریتم Next Fit در ++C سی پلاس پلاس

18,000 تومان

این برنامه با نرم افزار Microsoft Visual ++C در محیط ویژوال استادیو نوشته شده است. الگوریتم Next Fit یکی از  الگوریتم های مدیریت حافظه و الگوریتم های تخصیص حافظه می باشد و روش ساده ای برای تخصیص فرآیندها یا پردازه ها در حافظه دارد. این برنامه مناسب برای دانشجویان و محققان در زمینه کامپیوتر و مبحث سیستم عامل می باشد.

برنامه الگوریتم Worst Fit در ++C سی پلاس پلاس

18,000 تومان

این برنامه با نرم افزار Microsoft Visual ++C در محیط ویژوال استادیو نوشته شده است. الگوریتم Worst Fit یکی از  الگوریتم های مدیریت حافظه و الگوریتم های تخصیص حافظه می باشد و روش ساده ای برای تخصیص فرآیندها یا پردازه ها در حافظه دارد. این برنامه مناسب برای دانشجویان و محققان در زمینه کامپیوتر و مبحث سیستم عامل می باشد.

پیاده سازی الگوریتم RSA در C++

20,000 تومان

این محصول شامل سورس کد الگوریتم RSA است و در برنامه C++ نوشته شده است. این فایل به عنوان یک برنامه اجرایی و سورس کد پس از دانلود قابل دسترسی است. تضمین کیفیت این محصول توسط کارشناسان پی استور مورد تایید است.

پیاده سازی الگوریتم راند رابین (Round Robin) در سی پلاس پلاس (C++)

18,000 تومان

الگوریتم راند رابین round robin یکی از قدیمی‌ترین، ساده‌ترین و عادلانه‌ترین و همچنین پرکاربردترین الگوریتم‌های زمانبندی است که مخصوص سیستم‌های اشتراک زمانی طراحی شده است. در این روش تمام فرآیندها اولویت یکسانی دارند و پس از آنکه هر فرآیند پردازنده را در اختیار گرفت یک کوانتوم زمانی داده می‌شود.

پیاده سازی پشته با استفاده از لیست پیوندی (Link List) در سی پلاس پلاس ++C

18,000 تومان

پشته یا stack یکی از انواع ساختمان داده است و برای ذخیره و بازیابی داده‌ها کاربرد دارد.  اولين عنصری که وارد پشته می شود آخرین  عنصری است که از پشته خارج می شود. بنابراين عناصر به  ترتيبی که به stack اضافه می شوند برعکس از آن حذف می شوند. به همين دليل به صف لیست (LIFO (Last in, first out نیز گفته می‌شود.

پیاده سازی صف با استفاده از لیست پیوندی (Link List) در سی پلاس پلاس ++C

18,000 تومان

پیاده سازی صف با لیست پیوندی در ++C عنوان موضوعی است که در این پست به آن پرداخته شده است. صف Queue لیست مرتبی است كه عناصر در انتهای آن (Rear) اضافه و از ابتدای آن (Front) حذف می شوند. به عبارت ديگر طول صف از انتهای آن افزایش و از ابتدای آن كاهش می یابد.

پیمایش درخت Inorder در سی پلاس پلاس ++C

18,000 تومان

پیمایش درخت Inorder در سی پلاس پلاس ++C عنوان مطلبی است که در این پست به آن پرداخته شده است. پیمایش درخت‌ها نیز معمولا جهت محاسبه‌ی مقادیری انجام می‌شود که برای حل برخی مسائل کاربرد دارند. یکی از این مقادیر دنباله‌های پیش‌ترتیب Preorder، میان‌ترتیب Inorder و پس‌ترتیب Postorder مربوط به درخت‌ها می‌باشد.

پیمایش درخت postorder در سی پلاس پلاس ++C

18,000 تومان

پیمایش درخت postorder در سی پلاس پلاس ++C عنوان مطلبی است که در این پست به آن پرداخته شده است. پیمایش درخت‌ها نیز معمولا جهت محاسبه‌ی مقادیری انجام می‌شود که برای حل برخی مسائل کاربرد دارند. یکی از این مقادیر دنباله‌های پیش‌ترتیب Preorder، میان‌ترتیب Inorder و پس‌ترتیب Postorder مربوط به درخت‌ها می‌باشد.

پیمایش درخت preorder در سی پلاس پلاس ++C

18,000 تومان

پیمایش درخت preorder در سی پلاس پلاس ++C عنوان مطلبی است که در این پست به آن پرداخته شده است. پیمایش درخت‌ها نیز معمولا جهت محاسبه‌ی مقادیری انجام می‌شود که برای حل برخی مسائل کاربرد دارند. یکی از این مقادیر دنباله‌های پیش‌ترتیب Preorder، میان‌ترتیب Inorder و پس‌ترتیب Postorder مربوط به درخت‌ها می‌باشد.

تبدیل فرم میانوندی (InFix) به پسوندی (PostFix) در سی پلاس پلاس ++C

18,000 تومان

قبل از توضیح تبدیل InFix به PostFix مقدمه ای در رابطه با فرم ها ارائه می دهیم. یکی از مباحث علوم کامپیوتر که مربوط به بحث کامپایلرها است روش بدست آوردن مقدار حاصل (value) یک فرمول هست. در حالت عادی اگه بخواهید فرمولی مثل 2*5+(3-6) را حل کنید و مقدار اون رو بدست بیارید به این صورت عمل می‌کنیم که ابتدا عمل داخل پرانتز، به این دلیل که اولویت بیشتری داره ابتدا انجام می شود و سپس عمل ضرب و جمع در اولویت‌های بعدی انجام می شوند.

تبدیل فرم میانوندی (InFix) به پسوندی (PreFix) در سی پلاس پلاس ++C

18,000 تومان

قبل از توضیح تبدیل InFix به PreFix مقدمه ای در رابطه با فرم ها ارائه می دهیم. یکی از مباحث علوم کامپیوتر که مربوط به بحث کامپایلرها است روش بدست آوردن مقدار حاصل (value) یک فرمول هست. در حالت عادی اگه بخواهید فرمولی مثل 2*5+(3-6) را حل کنید و مقدار اون رو بدست بیارید به این صورت عمل می‌کنیم که ابتدا عمل داخل پرانتز، به این دلیل که اولویت بیشتری داره ابتدا انجام می شود و سپس عمل ضرب و جمع در اولویت‌های بعدی انجام می شوند.

تعیین درخت پوشای کمینه با الگوریتم سولین sollin در سی پلاس پلاس ++C

20,000 تومان

الگوریتم سولین یا Boruvka راهی برای پیدا کردن درخت پوشای کمینه است. یک درخت پوشای مینیمم درختی است که در آن مجموع وزن لبه به حداقل برسد. این اولین الگوریتمی بود که در سال 1926 برای پیدا کردن درخت پوشای کمینه MSTs طراحی شد.  آقای Otakar Boruvka از آن برای یافتن مسیریابی کارآمدترین شبکه برق استفاده کرده است.

تعیین درخت پوشای مینیمم با الگوریتم پریم در سی پلاس پلاس

18,000 تومان

الگوریتم پریم یک روش حریصانه Heuristic است. از این الگوریتم برای حل مسئله درخت پوشا مینیمم استفاده می شود. درخت پوشای کمینه یا همان مینیمم که به اصطلاح (MST (Minimum Spanning Tree  نیز گفته می شود درختی است که در آن مجموع وزن لبه به حداقل برسد و تمامی گره ها یا راس ها شامل شود.

تعیین درخت پوشای مینیمم با الگوریتم کروسکال در ++c

18,000 تومان

الگوریتم کروسکال یک روش حریصانه Heuristic در علوم کامپیوتر می باشد. از این الگوریتم برای حل مسئله درخت پوشا کمینه استفاده می شود. درخت پوشای کمینه یا همان مینیمم که به اصطلاح (MST (Minimum Spanning Tree  نیز گفته می شود درختی است که در آن مجموع وزن لبه به حداقل برسد و تمامی گره ها یا راس ها شامل شود.

حذف و اضافه کردن به لیست پیوندی Link List در سی پلاس پلاس ++C

18,000 تومان

حذف و اضافه کردن به لیست پیوندی در ++C عنوان موضوعی است که در این پست به آن پرداخته شده است. ابتدا با مفاهیم اولیه آشنا می شویم. مبحث لیست‌های پیوندی Link List یکی از شاخه‌های ساختمان داده‌ها است. برای این که بتوانید در مباحث مختلف ساختمان داده‌ها از قبیل لیست‌های پیوندی، صف، پشته و به ویژه درخت موفق باشید، باید مفهوم اشاره‌گرها را خوب متوجه شده باشید.

درخت جستجوی دودویی BST در سی پلاس پلاس ++C

18,000 تومان

در این پست سورس کد درخت جستجوی دودویی در ++C تدوین شده است که به کار بر درخت دودویی می پردازد. این برنامه در ویژوال استادیو microsoft visual C++ 2013 نوشته شده است که در ادامه به توضیحات آنها می پردازیم. این برنامه مناسب برای دانشجویان و علاقه مندان به هوش مصنوعی و درس ساختمان داده می باشد چرا که دارای کد های روان و قابل فهم و آسان برای یادگیری می باشد.

سورس بازی پینگ پنگ در ++C

18,000 تومان

در این قسمت سورس کد بازی پینگ پنگ Ping Pong را که با زبان سی پلاس پلاس در محیط Borland ++C نوشته شده است را آماده کرده ایم. بازی پینگ پنگ به صورت دو نفری پیاده سازی شده است که هر بازی کن باید توپ در حال حرکت را بزند تا اجازه برخورد آن را به دیوار را ندهد، اگر برخورد اتفاق بیافتد به امتیاز بازیکن مقابل یک واحد اضافه خواهد شد.

سورس کد الگوریتم زمانبندی SJF در ++C

18,000 تومان

در الگوریتم زمانبندی SJF  (Shortest Job First) که روشی انحصاری است CPU به پردازش داده می شود که کوچکترین انفجار محاسباتی بعدی را دارد. البته اصطلاح مناسبتر ،«کوچکترین انفجار محاسباتی بعدی» می باشد. زیرا این زمانبندی بر اساس طول مدت انفجار CPU بعدی عمل می کند و نه بر اساس طول کل پردازش.

سورس کد الگوریتم زمانبندی با اولویت Priority در ++C

18,000 تومان

الگوریتم زمانبندی با اولویت Priority یکی از الگوریتم های زمانبندی در سیستم عامل می باشد. در بسیاری از سازمانها اولویت کار ها با همدیگر فرق می کنند . مثلاَ در کامپیوتر چند کاربره دانشگاه اولویت رئیس دانشگاه از همه بیشتر است ، سپس اساتید و بعد دانشجویان قرار دارند. لذا کارهای اساتید باید زود تر از دانشجویان اجراء شود. حتی در یک کامپیوتر شخصی نیز ممکن است اولویت پروسس ها با هم فرق داشته باشد.

سورس کد الگوریتم هافمن (Huffman) در سی پلاس پلاس ++C

22,000 تومان

الگوریتم هافمن (Huffman) یکی از الگوریتم های فشرده سازی می باشد. در الگوریتم هافمن با توجه به تکرار کارکترها کد باینری به آن ها تعلق می گیرد بدین صورت که برای کاراکترهای با تعداد تکرار بالا کدهای کوتاه و برای کاراکترهای با تکرار کم کدهای با طول بالا. این شیوه در نهایت منجر به ایجاد ساختاری از بیت ها برای ذخیره سازی می شود که فضای کمتری را نسبت به روش های معمولی اشغال می کند.

سورس کد بازی دوز یا XO با الگوریتم Max-Min در ++C

20,000 تومان

در این پست سورس کد بازی دوز یا XO  با الگوریتم Max-Min در سی پلاس پلاس قرار داده شده است. این بازی در microsoft visual c++ 2013 نوشته شده است و توسط کامپیوتر و شخص بازی می شود. در این بازی با استفاده از الگوریتم مین ماکس بهترین حالت برای کامپیوتر در نظر گرفته می شود تا بازی ادامه پیدا کند.

سورس کد بازی دوز یا ایکس او

15,000 تومان

بازی دوز یا XO در ++C یک بازی دو نفره‌ است. نام این بازی به دلیل علامت‌های X و O است که در طول بازی استفاده می‌شود. این بازی در یک صفحه جدولی با ۳ ردیف و ۳ ستون رسم می‌شود و هر یک از طرفین یکی از علامت‌های X یا O را انتخاب می‌کنند و تا انتهای بازی برای پر کردن خانه‌های جدول از آن استفاده می‌کنند.

کد الگوریتم زمانبندی FIFO در ++C

18,000 تومان

الگوریتم زمانبندی FIFO یا FCFS یکی از الگوریتم های زمانبندی در سیستم عامل می باشد. در الگوریتم زمانبندی FIFO که روشی انحصاری است CPU به پردازش داده می شود که ابتدا وارد صف شده است. این سورس کد مناسب برای درس سیستم عامل می باشد. کد آماده الگوریتم زمانبندی FIFO بصورت کامل آماده دانلود می باشد.