تیم برنامه نویسی پی استور
- امام خمینی, روبروی بانک تجارت اهر, آذربایجان شرقی, ایران
- 04144225175
الگوریتم رمزگذاری 3DES در سی شارپ #C
الگوریتم رمز گذاری 3DES یا DES سه گانه Triple DES بر مبنای الگوریتم DES یعنی Data Encryption Standard طراحی شده است. رمزنگاری encrypt و رمزگشایی decrypt انجام شده در این الگوریتم در سه مرحله انجام می پذیرد. این سورس کد به شما امکان می دهد که یک ورودی متنی به عنوان ورودی به برنامه بدهید و با قرار دادن یک کلید با استفاده از فرآیند الگوریتم 3DES اقدام به رمزگذاری و رمز گشایی آن نمایید.
الگوریتم دایجسترا Dijkstra در سی شارپ #C
الگوریتم دایجسترا Dijkstra یا دیکسترا یک راهکار حریصانه برای یافتن کوتاهترین مسیر از مقصد ثابت به سایر گرههای گراف وزندار است. این گراف میتواند معرف مسیرهای یک شهر و تقاطعهای آن باشد که انبار شرکت در یک گره آن قرار داشته و هدف یافتن کوتاهترین مسیر به هر محل دیگر از این انبار است. طبیعتا این الگوریتم در یافتن کوتاهترین مسیر بین دو گره مشخص نیز کاربرد دارد.
الگوریتم هافمن HUFFMAN در سی شارپ #C
الگوریتم هافمن Huffman یکی از الگوریتم های فشرده سازی می باشد که این روش بوسیلهٔ دیوید هافمن توسعه یافت. در الگوریتم هافمن با توجه به تکرار کارکترها کد باینری به آن ها تعلق می گیرد بدین صورت که برای کاراکترهای با تعداد تکرار بالا کدهای کوتاه و برای کاراکترهای با تکرار کم کدهای با طول بالا. این شیوه در نهایت منجر به ایجاد ساختاری از بیت ها برای ذخیره سازی می شود که فضای کمتری را نسبت به روش های معمولی اشغال می کند.
برنامه ماشین حساب در سی شارپ #C
سورس کد برنامه ماشین حساب در سی شارپ #C در این بخش توضیح داده شده است. ماشین حساب طراحی شده به دو بخش استاندارد Standard و علمی Scientific برای محاسبه تقسیم بندی شده است. همچنین می توانید رنگ پس زمینه و رنگ دکمه ها را نیز تغییر دهید. این برنامه برای شروع برنامه نویسی کاربردی در #C بسیار خوب است و برای دانشجویان کامپیوتر به عنوان یک پروژه کلاسی می تواند تعریف شود. کد های استفاده شده در این سورس کد بسیار ساده همراه با کامنت گذاری در سورس برنامه می باشد.
الگوریتم رمزگذاری DES در متلب
در این بخش سورس کد الگوریتم رمزگذاری DES در متلب قرار داده شده است. استاندارد رمزنگاری دیتا Data Encryption Standard – DES پراستفاده ترین روش رمزنگاری، بر مبنای استاندارد رمزنگاری دیتا (DES) قرار دارد. رمزنگاری Encryption و رمزگشایی Decryption اصلی ترین بحث در این پروژه می باشد. سورس کد الگوریتم در متلب به دو صورت در اختیار شما قرار می گیرد که یکی بر اساس طول کلید متغیر و داده ها بصورت باینری رمز گذاری می شوند و در نوع دوم طول کلید بصورت ثابت 64 بیتی و بصورت Hex هگزا دسیمال است.
الگوریتم رمزگذاری و رمزگشایی SDES در سی شارپ #C
الگوریتم رمز گذاری SDES نمونه Simplified یا ساده شده الگوریتم DES یعنی Data Encryption Standard می باشد که با کمی تغییرات جزئی روی DES بوجود آمده است. رمزنگاری encrypt و رمزگشایی decrypt انجام شده در این الگوریتم بصورت ساده تری انجام پذیرفته است. این سورس کد همراه با یک گزارش کار 11 صفحه ای در قالب Word و بصورت فارسی آماده دانلود می باشد.
بازی دوز XO تحت شبکه در سی شارپ #C
سورس کد بازی دوز XO تحت شبکه در سی شارپ #C نوشته شده است که این سورس کد بازی دوز یا XO که با نام Tic Tac Toe نیز شناخته می شود. این بازی با هوش مصنوعی و تحت شبکه است که در ویژوال استادیو Microsoft Visual Studio 2013 نوشته شده است. در این بازی این امکان وجود دارد که در برابر کامپیوتر و در مقابل بازیکن دیگری بازی کنید. این سورس کد با 5 صفحه گزارش کار آماده دانلود می باشد در ادامه توضیحات کلی از پروژه داده شده است.
حل مسئله 8 وزیر با الگوریتم ژنتیک در سی شارپ #C
سورس کد حل مسئله 8 وزیر با الگوریتم ژنتیک در سی شارپ #C همراه با گزارش کار با استفاده از الگوریتم ژنتیک پیاده سازی شده است. این برنامه به شما امکان می دهد اندازه جمعیت ، تعداد نسل ها ، احتمال crossover و احتمال جهش mutation را تعیین کنید. الگوریتم را می توان با استفاده از دکمه شروع اجرا کرد. تمام کروموزوم های نسل آخر در جدول نشان داده شده اند و صفحه شطرنج گرافیکی بهترین نتیجه را نشان می دهد.
تشخیص پلاک خودرو در سی شارپ #C
سورس کد تشخیص پلاک خودرو در سی شارپ #C پروژه ای است که پلاک خودرو را از روی تصویر می خواند و تشخیص می دهد و نوعی خاص از پیاده سازی تشخیص پلاک خودرو است که تفاوتی بین نوع پلاک قائل نمی شود؛ یعنی هم حروف فارسی، هم انگلیسی، هم چینی و … را می خواند. پروژه در نسخه Visual Studio 2013 نوشته شده و تنها با داشتن Framework 3 قابل استفاده است (می توانید از Framework های بالاتر نیز استفاده کنید اما Framework های پایینتر پاسخگوی این پروژه نیستند). در ادامه توضیحاتی از این پروژه داده می شود.
تبدیل دیتاست NSL-KDD برای استفاده الگوریتم های یادگیری ماشین در متلب
دیتاست NSL-KDD در سال 2009 بعنوان نسخه جدید تجدید نظر شده در مجموعه داده اصلی KDDCup99 ارائه شد که با حجم کم ویژگی های سودمند و چالش برانگیز KDDCup را حفظ کرد. امروزه این دیتاست به عنوان یک مجموعه داده ارزشمند برای بررسی کارایی روش ها و الگوریتم های امنیت سایبری و سیستم های تشخیص نفوذ بکار گرفته می شود.
پروژه ساعت دیواری در OpenGl
سورس کد آماده پروژه ساعت دیواری در OpenGl اپن جی ال یک پروژه گرافیکی است. در این پروژه ساعت آنالوگ دیواری با زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس ++C و با استفاده از توابع کتابخانه ای opengl و تحت محیط کامپایلر visual studio طراحی شده است. این پروژه مناسب برای درس گرافیک کامپیوتری می باشد.
پروژه اتاق سه بعدی با در و پنجره و میز و قوری در OpenGl
سورس کد آماده پروژه اتاق سه بعدی با در و پنجره و میز و قوری در OpenGl اپن جی ال پروژه گرافیکی و سه بعدی است که در آن یک اتاق با زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس ++C و با استفاده از توابع کتابخانه ای opengl و تحت محیط کامپایلر visual studio طراحی شده است. این پروژه مناسب برای درس گرافیک کامپیوتری می باشد.