ضمانت پرداخت در پی استور

ضمانت پرداخت در پی استور

صد در صد عبارت تسویه حساب آنی، یک عبارت جذاب برای پذیرندگان است، عبارتی که در زرین‌پال اصلاً دیده نمی‌شود! در عوض تا دلتان بخواهد می‌توانید عبارت ضمانت‌پرداخت را ببینید که یکی از عوامل موثر در فروشِ بیشتر به حساب می‌آید.

فروشگاه پی استور نیز جهت اطمینان دادن به مشتریان خود بر روی ضمانت و تضمین کیفیت تاکید دارد. بطوری که اولین قدم پی استور همان تضمین کیفیت و تضمین پرداخت می باشد.

درخواست تسویه حساب در زرین‌پال تا حداکثر چهار روز زمان می‌برد، موضوعی که به اشتباه برای زرین‌پال یک ضعف قلمداد می‌شود، اما مطمئناً توضیحات زیر درباره‌ی ضمانت‌پرداخت و ویژگی‌های مثبت آن، ذهنیت‌ها را نسبت به تسویه حساب ۴ روز که علتش همان ضمانت‌پرداخت است، بهتر خواهد کرد.

یک تضمین دوجانبه

خودتان را بگذارید جای کسی که می‌خواهد یک محصول را اینترنتی خریداری کند. وارد وبسایتی می‌شوید که نسبت به معتبر بودن آن کمی شک می‌کنید یا مثلا از یک پیج در اینساتگرام می‌خواهید خرید کنید،‌ اگر از اینکه آیا بعد از پرداخت آنلاین محصولی به دستتان برسد یا نه، اطمینان نداشته باشید بالای ۹۰٪ از خرید خود صرف نظر می‌کنید.

اما اگر این اطمینان به شما داده شود که بعد از پرداخت آنلاین و در صورت نرسیدن محصولی به دست‌تان، چیزی به اسم ضمانت پرداخت وجود دارد و برای ارسال محصول یا بازگشت مبلغ پرداختی‌تان پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد، با خیالی آسوده و مطمئن‌تر بر روی گزینه‌ی پرداخت، کلیک خواهید کرد.

وجود نام زرین‌پال در کنار  پی استور ، باعث می‌شود یک اعتمادسازی بین خریدار و فروشنده صورت بگیرد، برای همین فروش بیشتر پذیرندگان با میزان اعتماد خریداران ارتباط مستقیم دارد، به عبارت صحیح‌تر تضمین فروش بیشتر با تضمین پرداخت صورت می‌گیرد، یک تضمین دوجانبه.

چگونه؟

از تمام این اتفاق‌های خوب، می‌رسیم به تسویه‌ حساب بعد از ۴ روز که گاهی باعث سوء‌برداشت‌ها و سوء‌تفاهم‌هایی می‌شود.

در واقع این تسویه حساب بعد از ۴ روز برای تضمین پرداخت خریداران و پُشت‌بند آن تضمین فروش بیشتر پذیرندگان است، به این صورت که تا حداکثر چهار روز وجه پذیرندگان محترم به امانت نزد زرین‌پال می‌ماند تا از رسیدن محصول به دست خریدار اطمینان حاصل شود.

حالا اگر محصول به دست خریدار نرسد چه می‌شود؟

  • اگر محصول تا ۴ روز به دست خریدار نرسد، خریدار می‌تواند از بخش تماس با ما سایت یک تیکت ثبت کند یا با شماره تلفن زرین‌پال (۰۲۱،۸۸۶۷۱۰۰۰) تماس بگیرد.
  • ما خریدار و فروشنده را برای حل مشکل به هم مرتبط می‌کنیم.
  • خریدار و فروشنده تا یک هفته فرصت دارند که موضوع را حل کنند.
  • در صورت عدم پاسخ فروشنده یا مشخص‌شدن عدم تحویل محصول، وجه انتقالی به حساب خریدار برگشت می‌خورد.